Robinson


Spelade in Robinson igår för Anders jobbade och vi ville se första avsnittet ihop. Så när Anders kom hem dukade vi upp med popcorn och dricka och förberedde oss.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om Robinson, vet bara att jag längtar tills dom kommer till den vita stranden med alla härliga palmer. Jag behöver se det nu =)
Men efter en timme så finns det inget mer på skivan så jag missade vem som åkte ut! Mäkta irriterande!! Men men, vilken TUR att det står överallt så att man slipper se reprisen.

D
etta hade jag aldrig gjort!! Man ju vet inte vad som väntar under vattnet.


Har Tv4 inga andra programledare? Linda är ju med i allt nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Emelia

Tack för en supermysig kväll! Kram! Emelia

2009-03-22 @ 21:42:26
URL: http://emeliasweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0