En liten längtan

Jag vill ha tillbaka mitt långa hår!
Jag trivs verkligen inte i min frisyr just nu. Vet inte vad jag ska ha för hårfärg och allt är bara trist. Håller ju på att spara ut håret igen och just nu är det en sån där tråkig period. Stön!!! Det tar sådan tid.
Så därför vill jag hjälpa naturen lite på traven. Syrran och min kusin Emelie kan det mesta när det gäller hårförlängning så jag ska nog prata lite extra med dom och önska mig löshår i födelsdagspresent. En bra idé om ni frågar mig ;)

En annan sak som jag önskar mig är en ny mascara. Den jag har hemma börjar att ta slut. Denna gången skulle jag vilja prova på en annan mascara än den jag har nu (har den som man kan tvätta bort med varmt vatten, vit på en sidan och röd på andra). Jag vill ha en mascara som gör mina fransar långa och fylliga utan att det blir klumpar. Finns det? Har ingen koll.

Sen så har jag hittat träningskläder på Sportringen i Gtorp som jag vill ha. Ett par byxor som det var rea på. BARA 399 kr!! Som hittat! Och sen ett jätte fint sportlinne för BARA 349 kr!!
Hoppas att ni förstår att jag är ironisk. Jag tycker att det är mycket pengar att lägga på lite tyg men men.
Kan man då få presentkort där så behöver man kanske inte lägga så mycket själv =) för jag vill ändå ha dessa kläder. 

Kommentarer
Postat av: proppan

vem vill inte ha långt svallande hår??! nu ska ja hemo sova några timmar efter en natts arbete på "vuxendagiset", sen bär d av t oslo S köss

2009-03-16 @ 06:47:58
Postat av: Hanna

Jag tycker du är jättefin i ditt korta hår men det är klart att det är kul att variera sig :)

2009-03-16 @ 11:20:26
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Johanna

På tal om saker-man-önskar-sig så kan du väl slänga in lite bilder på sånt som lilla Mia trånar efter ;p

2009-03-16 @ 19:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0