3 filmer

Först ut får bli "Eagle Eye". En action rulle med Shia LeBeouf.
Och det var fart och fläkt från första stund. Tyckte att den var bra och genomtänkt. Den förtjänar en 4:a.
 

Andra filmen ut är "Systrar i jeans 2".
En härlig tjejfilm som jag såg i min ensamhet när huvudvärken var som störst.
En film som man inte behöver använda hjärnan i utan man kan bara följa med och njuta.
En 3:a i betyg.
Vill ju förstås se film nr 1 också.



Tredje film jag såg var "En ung Jane Austen". I huvudrollen ser vi Anne Hathaway. En av mina favvosar.
Sen jag såg henne i "En prinsessas dagbok" har jag försökt att följa hennes karriär så gott det går. När jag till min förtjusning såg att även James McAvoy är med i denna filmen var jag bara tvungen att se den.
Filmen är väl kanske inte jätte bra. En medelmåttig kostymfilm men James gör filmen defenitivt värd att titta på.
Har varit helt kär i honom hela dagen.
En 4:a i betyg för att filmen är så himla fin men samtidigt tragisk och baserad på Jane Austens liv.


Vet att vi kommer att få se mera av bäde Shia LeBeouf och James McAvoy.
Dessa killar är våra nya stora stjärnskott.
 Jag kommer iallafall hålla ögonen öppna.

Kommentarer
Postat av: Linda

jaha? men vilka är Shia LeBeouf och James MvAvoy.

2009-03-05 @ 10:17:56
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0