Utmaning

Fast Sofia inte vet om det har hon just utmanat mig ;)
Kul att fylla i när man står på macken. Även fast det tar lite längre tid än vanligt pågrund av alla kunder.

Here we go.....

1. Hur gammal är du om fem år? 32, hjälp!!!
2. Vem var den sista du träffade? Kunderna på macken
3. Hur lång är du? 161,5 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?  Benjamin Buttons otroliga liv
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Har vi Wallander den femte kvinnan? /till anders
7. Vad är dagens planer? Jobba till tre sen hem och busa med lillprinsen. Senare blir det att fortsätta måla.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS är mycket lättare.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda sen många år
10. När såg du senast din mamma? I onsdags
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 06:06 av en lite underbar kille
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, tog hem en kattungen
14. Vilken är din favoritplats? Vårt hus
15. Vilken plats föredrar du minst? Att tälta om det regnar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Livet går vidare men jag hoppas att jag jobbar med något annat
17. Vad skrämde dig som barn? Skräckhistorier
18. Vem fick dig att skratta senast? Kunderna på macken
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja eller nej. har inga iallafall
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär men ska investera i en bärbar. Älsklingen börjar ge vika nu =)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan!!
22. Hur många kuddar har du i sängen? jag har tre stycken men jag använder bara två.
23. Hur många landskap har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? haha ja vem har inte det:P? 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Mycket, ofta och gärna. 
27. Vilken är din favoritglass? Melon när det gäller smak. Magnum Mandel och piggelin när det gäller sort
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Som alla andra, resa, shoppa, ge bort, renovera huset
 29. Tycker du om kinamat? ja de gör jag :)
30. Tycker du om kaffe? Nej, detta djävulens påfund. 
31. Vad dricker du till frukost?Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? På mage
33. Kan du spela poker? Hjälpligt
34. Tycker du om att mysa? Alltid!
35. Är du en beroendemänniska? O ja!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner vet jag inte om jag kan kalla det men jag vet att Nathalie Harvey fyller på min dag. =)
37. Vill du ha barn? Absolut! HAr ju en prins redan och håller på att baka en till.
38. Kan du några andra språk än svenska? ja min engelska är väl hyffsad
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja tillsammans med Anders
40. Föredrar du havet eller en pool? pool!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Filmer, saker till huset, Loke
42. Äger du dyra smycken? min förlovningsring är nog mitt dyraste
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ramlösa
44. Vem är den roligaste människan du känner? Måste säga Anders, han får mig att skratta och må bra. Han är bäst helt enkelt.
45. Välj ett ärr på din kropp? Fylle ärret i handen
46. Vad har du för ringsignal? Takida - curly sue (dags att byta tror jag)
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nix
48. Flirtar du mycket? Behövs inte
49. Vart togs din profilbild för din blogg? I köket i lägenheten
50. Kan du byta olja på bilen?Har aldrig försökt
51. Har du fått fortkörningsböter? Nix inte ännu.
52. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med en nu - den andra systern Boleyn
53. Läser du dagstidningen? Bara via nätet
 54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
55. Dansar du i bilen? Håller takten gör jag allt
 56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Rapporter om hur många tidningar som skall skickas tillbaka
58. När var du i kyrkan senast? På Livias dop
59. Vilka personer utmanar du?Ingen tycker sånthär e kul så ingen ide o utmana! har tråkigt just nu bara. ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vaddå "ingen tycker sånt här är kul"! Det är ju just sånt här man behöver roa sig med när man är för gravid och inte orkar sitta ute i solen som alla andra! ;)

2009-06-27 @ 15:49:56
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Marika

Hej svejs!



Visst blir det mesta fint med lite vit färg ;)

Fin trädgårdsskylt, mjölkkannan var jätte söt men tyvärr lite liten för mitt bord, men tack för omtanken :)

Du hittar säkert en plats för den i din trädgård, ett litet tips e att plantera i en liten murgröna eller nått annat som gärna breder ut sej lite :)



Skönt att man inte e ensam om att pinas i värmen :)



Ha en skön kväll!



Kram Marika

2009-06-29 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0