Min lilla vrå


Ja här ska den bli. Under granen.
Min potta ska stå på den lilla stenen med en fin murgröna i. Ska försöka hitta några fina vita blommor att ha i urnorna. Tror att det kommer att bli så bra =)



Tänk att denna buske var så himla ful och torr i våras. Vi trodde att den var död när vi börja hugga och ansa i den. Och se på den nu. Mycket vacker. Ett fint litet bord och en stol hade gjort sig bra under den.


Denna orkide fick sig ett nytt hem i denna kruka idag. Den ska stå i sovrummet på byrån som vi bar in. Då kan man inte ha en lila kruka(som den stod i förut) i ett rum som är blått och vitt.



Så här skulle jag vilja ha det. Blomkrukor lite överallt. Men med en liten kille på 2 år så känns det som att utmana ödet lite granna. (hoppas att anders går med på att måla trappen vit i framtiden)

Kommentarer
Postat av: mi

Jag målade ju våran trappa vit ner till källaren..... det va en lätt match.... så det är bara att börja måla det gör väldigt mkt att måla den vit... och det är bara att måla vartannat steg så kan du gå i trappan samtidigt... no problem!!!

2009-06-13 @ 10:12:43
Postat av: Johanna

Skulle bli jättefint med vit trappa :)

2009-06-13 @ 11:08:50
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0