Borta bra men hemma bäst

Att man ska behöva resa bort för att man ska uppskatta det man har hemma, det är konstigt det.
Men efter att ha varit borta några dagar kändes det jätte bra att komma hem och jag insåg hur fint vi faktiskt har det.

Öland var himla trevligt, trots att vädret kunde varit betydligt bättre. Regn alla dagar!!!
Men jag tycker allt att vi gjorde väldigt mycket även fast mycket var stängt pågrund av att säsongen inte kommit igång ordentligt.
Och tur i oturen var ju att Lokes spjälsäng inte fick plats i något utav rummen så han fick sova i riktig säng och det fungerade alldeles utmärkt. Visst, vi fick ju mixtra lite så att han hade lite skydd i form av en till madrass men det gick bra. Så imorgon blir det Ikea där vi ska köpa en juniorsäng till Loke.
Stora killen!


Här är vi vid Långe Erik. Mycket kallt men det var iallafall uppehåll.


Vid Böda sand


Jag & Loke äter glass på Ölands djurpark


Anders & Loke busar på hoppkudden på campingen

Alla hoppade

Sara & Olsson.
Ni var toppen att ha semester med och tack för att ni var helt underbara med Loke.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser ut som ni har haft en härlig semester, trots att vädret kunde varit bättre. Jag är faktiskt lite avis ;)

2009-06-07 @ 21:18:27
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0