Jag hinner ju skriva lite grann iallafall...

Anders hoppade in i duschen innan myset skulle starta så jag kan ju passa på att blogga lite. Vi börjar från början....

Söndag 12/7 så köpte vi och syrran en biljett till Roger i födelsedagspresent. Biljetten gick till Läckö och Diggiloo.
Tyckte att det var bra, men det bästa var givetvis schlager-medleyt (schlagernörd som jag är).
En sak till som jag vill höja till skyarna är ju Brolle. Jösses så duktig han är.
Och jag hoppas verkligen att Anders känner för mig så som Brolle beskriver i sin låt "Det är hon".
Senare gick Brolle in och rev av "The show must go on" och då resten sig nackhåren på mig. Så bra!!!
Det sämsta var nog platserna.
Vi hade ju köpt ståplats biljetter så vi hamnade nästa uppe vid Läckö slott =(
En sak till jag vill klaga på är vädret. Hela himlen öppnade sig och det tog inte många sekunder innan vi var pisseblöta. Den enda som tyckte att detta var kul var Loke som satt och hade det gott i sin vagn. Loke var förresten super duktig och inte till besvär det minsta. Han satt och sjöng lite och klappade händerna och hade himla kul. Men det bästa var nog bussturen.

Som ni ser är vi ganska så långt från scenen.


Hade vi tur kunde vi se skärmen ibland.

(Fint väder det var på dessa bilder då. Det gick över senare)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har vart på Diggiloo på Läckö förra o förrförra året och det är inte alltid det är så kul att sitta nära scenen. Satt på rad 2 resp rad 1 och man såg ju rätt upp i mumindalen på artisterna ;p Dessutom blir man rätt besviken på att artisterna inte alls ser så bra ut i kroppen o i hyn som de verkar göra på TV.

2009-07-15 @ 23:04:27
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0