Narnia


För att fräscha upp minnet lite inför den andra Narnia filmen tittade vi på den första Narnia filmen. Den heter Häxan och Lejonet och efter att ha sett denna film två gånger så tycker jag att den blev sämre. Tänker inte ändra mitt betyg (den har redan fått en 2:a) men jag tänker klaga på effekterna. Det mesta ser så himla inklippt ut. Och kostymerna är inte snygga. Tycker att man ser tydligt att det är en mask. Sen så är ju barnen inte så duktiga skådisar enligt mig. Satt och störde mig på detta under filmen och tyckte att den var lång och tråkig. Ville nästan inte ge Narnia - Prins Caspian en chans, men det gjorde vi och det ångrar jag inte. Vi har i och för sig bara sett en timme in i filmen men redan nu verkar den vara bra. Och effekterna har redan visat sig vara betydligt bättre. Känns som om filmen riktar sig lite mer till det vuxna hållet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0