James McAvoy

Jag har fått en ny förälskelse!
Helt plötsligt ser jag honom överallt. Det började med att vi såg "Wanted". Och där var han James McAvoy.

Och efter det fick jag veta att han är med i "Försoning" med Keira Knightly (har inte sett den ännu).
När vi såg på "Narnia - Häxan och Lejonet" så var han ju där också! I form av en faun (överkroppen är människa och underkroppen är get).


När jag stod och gick igenom filmerna på macken hittade jag honom i en film med Anne Hathaway, "En ung Jane Austen" tror jag den hette. Tycker bara att det är lite roligt för jag visste inte vem han var innan jag såg "Wanted" och nu ploppar han upp lite överallt.
 Han har något extra. Det är lite Gerard Butler över honom och då kan det ju inte bli fel. =)


Kommentarer
Postat av: Linda

kan inte jag och du ha en syster dag och gå och se bröllops duellen?? ja vill seeee dennn!

2009-01-12 @ 23:46:52
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0