I städar tagen

Vi var verkligen tvungna att städa! Och när jag kom hem hade Anders dammsugit. Gulle han!! Så jag tog tag i badrummen och det går ganska så fort bara man kommer igång. När väl städningen var klar började vi greja lite med sånt som fortfarande inte kommit upp. Så nu har vi lite hyllor i sovrummet som jag har fyllt med foton. Köket fick sig en make - over. Från ganska tråkigt rött till härliga ljusa pastellfärger. Man får ju skaffa vår inne eftersom vädret är så tråkigt ute.

(Obs! Kappan är i andra fönstret.)


Det är dessa krukor som gjort att jag vill blanda färger.
Brukar inte göra det annars men vad tusan! Jag tycker att det ser friskt och läckert ut.



Tidningstället fick komma upp också.
Hoppas nu att Anders använder det så att det slipper bli så stökigt i receptskåpet.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å var e Orbitracken ;p

2009-01-31 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0