Berättelsen om Narnia - Prins Caspian

Som för övrigt är väldigt snygg!! Ja, Prins Caspian alltså eller ska vi säga Ben Barnes som han heter.
Jag blir alldeles knäsvag bara jag ser på honom!!!



Denna film var betydligt bättre än sin föregångare. Barnen hade växt upp och blivit bättre skådisar än i första filmen. Effekterna var snyggare och miljön helt underbar. Gillade denna filmen jätte mycket, den får en 4:a i betyg.


(Första filmen & andra filmen)
Ja även denna kille, William Moseley, har växt upp till en riktigt stilige pojke. Det är han som spelar Peter i filmerna.

Jösses!
Jag skriver ju bara om gulliga killar i min blogg.
Men om jag inte får nämna dom här, vart ska jag då göra det.
Se men inte röra heter det ju *blink, blink*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med om att Caspian var snygg, trodde ja var den enda som tyckte det ;p Känns ju lite som att man inte Får tycka att han e snygg eftersom det verkar tända till lite mellan honom och systern...och hon e ju liten gah

2009-01-13 @ 09:25:25
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Han är född 1981 =D

2009-01-13 @ 09:56:23
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0