Tjejmiddag hos Hanna

Fick en inbjudan till Hanna och tänkte att varför inte, klart att jag ska gå. Alltid kul att träffa nytt folk. Det är bara nyttigt! Och det var riktigt roligt. Hanna har många härliga vänner. Vi blev bjudna på fiskgryta. Jag var inte alls skeptisk mot den utan jag smakade och det var gott. Har ju knappt ätit fisk i mina dagar men i denna grytan var det både lax och torsk. Sen spelade vi lite Wii Fit och efter det blev det efterrätt. Den bestod av glass och maräng och hemmagjord chokladsås. Kan det bli bättre? När klockan närmade sig elva snåret så gav jag upp och begav mig hemåt.

Hanna har fyllt år så då vankas det tjejmiddag.

Magen växer och växer


Johanna var också där


Gissa vilken kvällens färg var?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill spela meeeer Wii Fit =D

2009-02-14 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0