Snälla Snälla!!!

Vad hände igår egentligen? Förstår inte!!!! Hur kunde Ugglan gå vidare? Visst, låten är väl stark men jag kan inte se människan. Det kliar verkligen i kroppen på mig när denna människa går ut på scenen.
Själv trodde jag på Nina och Alcazar. (Ett rätt iallafall =) Synd för Nina. Tror att vi hade haft en chans med henne i Moskva.

Det blev en riktigt tjejkväll här hemma. Mycket vin och mycket sexsnack, precis som det ska vara.
Mi
SofiaJosse & Sofia

Undrar om denna bild är tagen efter vi hört Snälla, Snälla?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni ser ut att ha d riktigt mysigt :)

2009-02-08 @ 16:58:35
Postat av: Hanna

Håller verkligen med om "Ugglan"... får rysningar när jag ser henne, och inga positiva såna! Skönt att åtminstone Alcazar gick vidare. Sen gillade jag ju Emilias låt väldigt mycket också, så jag måste säga att jag tycker att rätt låtar vann.

2009-02-08 @ 19:51:36
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Linda

Haha, ah nu är de såhär tjejer att melodifestivalen är inte allt. skippa det och följ med och dansa av lite kalorier i stället

2009-02-09 @ 12:17:08
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0