Outlander

Anders är nära ett stort mål nu. Han är två filmer ifrån att ha sett 2000 filmer. Det ni!!! Så nu ser vi filmer hela tiden. Vilket inte gör något i och för sig. Vill ju öka på mitt antal också. Jag har "bara" sett 1729 filmer. Så jag ligger "lite" efter om man säger så.

Vi såg "Outlander". En blandning mellan vikingafilm och science - fiction. Snyggt gjord, cool story men jag tycker att själva "monstret" är lite väl invecklad. Lyser och har sig (och jo, den tickade som en bomb när den kom nära sitt byte). Men det fanns två godbitar att titta på, James Caviezel och Jack Houston. Filmer blir alltid bättre när det är lite ögongodis med i bilden.



    
                           James                                                                                             Jack

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, hur har ni gjort för att räkna alla filmer? Undrar om jag ens sett 500 i mitt liv... ;)

2009-02-16 @ 13:08:58
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0