Melodifestivalen - Delfinal 3

Tyckte att denna Delfinalen var den sämsta. Kan ju bero på att jag inte var på humör och jag satt alldeles ensam hemmma. Till och med Loke sov! Men jag tycker iallafall att rätt låtar gick till final.
Tror dock att det kommer att bli svårt att välja ut en favorit. Det är många bra och så många olika genrer. Ballader, disco, hårdrock. Jag vet inte allt.
Men för 16 åriga Molly som slog B.W.O måste det vara en alldeles underbar känsla. Hennes låt var himla stark och fin. Perfekt för Moskva.
Men jag gillar ju E.M.D också för deras framförande var ju kanon och jag tror på något sådant i Moskva. Svårt val!!!
Men ballad gick ju hem förra året i Eurovision. Dags för lite upp tempo nu kanske?

Molly Sandén

E.M.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0