Dags för ny bok.

"Drömmarnas väg" med Nicholas Sparks gick lätt att läsa. Det var en sliten pocket och dessa böcker känns alltid så härliga att hålla i. Boken gjorde mig inte besviken, det var en fin kärlekshistoria. Tror dock inte att det kommet att bli någon film av den.
Nicholas Sparks

Fick nummer 88 av Anders och började räkna bakifrån i bokhyllan.
Hamnade på boken "Ekon" av Danielle Steele. Hon var min absoluta favorit när jag var tonåring.
Kommer ihåg att jag och Jennifer hade med oss hennes böcker när vi var utomlands.
Tycker dock inte att hennes böcker är bäst längre. Dom handlar ju alltid om samma sak!
Tragisk historia och ny kärlek. Men nu när jag börjat läsa "Ekon" så känns det som om att den är lite annorlunda.
Jag hoppas på det bästa.
Danielle Steele
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0