Lite målning idag med.

Ångrade mig idag och bestämde mig för att måla den andra pallen också. Kommer att ha den i ena hörnet i vardagsrummet istället för i trädgården.
Min tallrikshylla fick sig ett lager med svart färg. Den kommer att bli vit senare, har nämligen hört att slitningarna ser mycket snyggare ut om det är svart under.
Svart & vitt.


Detta fina bord FICK jag utav Marika. Tack så mycket snälla du!!!
Bordet är alldeles lagom och passar perfekt i hallen.
Den kommer också få sig ett lager med svart färg för att sedan bli vitt med några schyssta slitningar på nacken ;)

Imorgon blir det loppis igen med Marika. Ska iväg och hämta mitt bord som jag la undan sist.


With love

Mia

Kommentarer
Postat av: nilla

hej!



oj så mycke fint du oxå har fyndat....

Så snällt av marika att ge dej det underbara bordet,,,,,avis som bara den...hiihhi



Lycka till med målningen....



Kram nilla

2009-08-05 @ 09:44:22
URL: http://www.pennyshouse22.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0