Augustifestivalen 09

Även denna festival var väldigt lugn.
Dagen började med att kolla in brandbilar tillsammans med Loke och sen fick det bli bilutställning. Både Stefan och Male ställde ut sina bilar och båda fick pokal. Grattis till dom.

Loke var mest nöjd med att få "köra" van.


På kvällen var vi hembjudna till Marika och alla pojkarna. Så vi fick tre nakenfisar som sprang omkring i trädgården. Helmysigt!!! Och pojkarna lekte verkligen jätte bra tillsammans.
Efter grillningen så gick Anders och Loke hem och jag stannade kvar för en liten filmvisning. Det var ingen bra film så den behöver jag inte ens nämna. Men lite virkning hann vi med =)






Anders tillsammans med lille Albin


Anders och Loke

Albin

Albin busar med mamma

Felix

Loke

Albin

När jag sedan tog ur öronpropparna när klockan var 02:30 (musiken från konserhuset slutade då) så insåg jag att det var underbart att ligga hemma i min egen säng. Att man inte skulle försöka ta sig hem vid den tidpunkten på dygnet då musiken tystnade och hela byn tämligen gick in i dvala var guld värt. Visst, jag börjar bli gammal men det är inte så tokigt att bara umgås med goda vänner och en trevlig middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0