"The House Bunny"



När man ser en sån här framsida på en film så brukar jag oftast reagera negativt. Så även denna gång. Men eftersom jag sitter ensam ikväll (anders jobbar) så vill jag ha en "icke-tänkar film" och valde denna. Men jag måste säga att den var bättre än jag trodde. Den var helt ok så jag tänker att sätta en trea på den. EN riktigt härlig tjejfilm där man får se supernördarna bli uppstylade och bli riktigta puddingar som alla vill ha. Sånt är ju hur kul som helst att se på film. Sen så är ju Anna Faris huvudrollen i denna film och det är väl kanske inte den bästa skådisen. Det är ju synd att säga att hon har gjort många bra filmer men hon funkar i en sån här film. Roligt att se Rumer Willis (Bruce och Demis dotter), har alltid tyckt att hon är ganska så ful med sin stora haka. Men efter idag så har jag ändrat åsikt. Hon är faktiskt riktigt söt.


Omstylade och läckra


Hugh Heffner med sina töser var förstås med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0