"10 orsaker att hata dig"

Det är en film som jag aldrig kommer att tröttna på. Slötittade lite på tv:n idag och då gick ju denna underbara film och jag blev sittande. den är så härligt romantisk och Heath Ledger är ju bara så charmig. Och alltid när Julia ska läsa upp dikten till Heath i slutet, då kommer tårarna. Vet inte hur många gånger jag sett denna filmen men det kommer alltid att symbolisera min vänskap med dåvarande bästisen Jennifer. Den filmen och "She´s all that" var dom vi såg flest gånger.

I hate the way you talk to me

And the way you cut your hair

I hate the way you drive my car

I hate it when you stare

I hate your big dumb combat boots

And the way you read my mind

I hate you so much it makes me sick

It even makes me rhyme

I hate the way you’re always right

I hate it when you lie

I hate the way you make me laugh

Even worse when you make me cry

I hate it when your not around

And the fact that you didn’t call

But mostly I hate the way I don’t hate you

Not even close

Not even a little bit

Not even at all 

 

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går körandet då? Jag tycker man blev skrämd lite på kursen på hur mycket grejer som KAN hända.....

2009-04-19 @ 11:56:26
Postat av: Hanna

Klart du äter fisk! Du har ju ätit min sushi, plus att du åt av fiskgrytan när jag fyllde år! Om ni är sugna på sushi är det bara att kika hitåt så löser vi det problemet :D

2009-04-19 @ 17:55:07
Postat av: Johanna

Att äta Sushi är att äta med ögonen - kanske är därför du säger att du inte gillar fisk men tycker att Sushi ser gott ut ;) Sushi är matkonstverk.



Kommer du ihåg när vi pratade matkupper förresten? Kanske dags igen leeeeer stooort =D

2009-04-20 @ 08:41:06
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0