Las Vegas baby!!!

Har nu kollat på 1701 filmer!!! Det är väl inte så illa pinkat?
Efter projekt "Huset "så kopplade vi av med en film till maten. Vi såg "What happens in Las Vegas". Och som sagt jag gillar ju sådana filmer. Skrattade faktiskt högt många gånger. Kan dock inte bestämma mig om Cameron Diaz är snygg eller inte. Ibland ser hon så ung och söt ut men ibland ser hon faktiskt riktigt gammal ut. Hon är vad jag brukar kalla ful/snygg. Men hon är ju alltid så underbar i sina filmer. Man bara måste tycka om henne. Sen har vi ju charmören Ashton Kutcher. Han är bara så kul.
Filmen fick en trea från mig. Helt okej helt enkelt.






Dom var faktiskt väldigt roliga ihop

Kommentarer
Postat av: proppan

2008-10-11 @ 22:25:11
URL: http://glamourproppis.blogg.se/
Postat av: proppan

men Ashton e ju sjuuuuukt snygg i den filmen. men å andra sidan börjar ja komma t den punkten at d flesta e d. need a man soon!

2008-10-11 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0