Mera film

Så ja! Topplistan ändrades idag och jag ser att jag har sett lite fler filmer nu. Närmare bestämt 31 av 60. Det blir bättre och bättre!!
Igår såg jag "Heartbreak girl" Den nya filmen med svenska Malin Åkerman. Förstår faktiskt inte varför dom översatte den till den titeln. Egentligen heter den "Heavy Petting". Den var inte jätte bra kan jag säga. Den får en 2:a i betyg från mig. Den var lite knepig om jag får säga så. 



Senare på kvällen när Anders kom hem från macken såg vi klart "Utlämnad". Den var betydligt bättre än filmen ovan och jag tycker alltid att filmer med budskap är bra. Blir ofta berörd av dessa filmer och mot slutet kommer det allt en liten tår.


     
 Ni som vill se den här filmen för att Reese är med kommer att bli besvikna. Hon har inte den största rollen i den här filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0