Måndag 7/7 - 08

Å så är det en ny vecka!! Härligt! Tiden bara går och går.
Jag ska bara jobba tisdag och onsdag och sen har jag semester i fyra veckor. Hurra! Konstigt tänker ni, du är ju mammaledig. Men jag har jobbat alla onsdagar sen årsskiftet och ibland har det blivit både två och tre dagar i veckan så nu ska jag vara ledig.

Helgen som var resulterade i 12 myggbett och en himla massa skratt. Vi var ute i Petters stuga på Gaddesanna och bara hade det skönt. Vädret var perfekt så det blev lite bad också. Första gången i år.
(Det var betydligt tidigare förra året)



Sen kom Petter på att han behövde en klippning så Mi plockade fram rakapparaten
Petter provade lite olika frisyrer



Men till sist åkte allt av.


Kvällen närmade sig och med det, SPEL!!! (och lite hemska bilder)



Ett bra tips på underhållning: Stoppa in en marshmallows under läppen.






Ett gott skratt förlänger livet och med Petter och Mi som kompisar kommer vi att leva mycket länge

Kommentarer
Postat av: proppan

petter ser ut som en gammelgubbe med en jätteprilla inlagt...40år minst

2008-07-07 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0