Lite film

Jag roade mig själv idag med att se "27 dresses". Får ju passa på när Anders är på jobbet. Han vill verkligen inte se dessa filmer och jag kan inte förstå varför. Dom är ju så mysiga. Visst, man vet vad som ska hända men ändå sitter man och känner att en tår tittar fram. Det är ju så en film ska vara!!!
Sen så avtar mysigtheten lite när en 13 månaders bebis står på ryggen. Står på ryggen tänker ni.... jo jag ska förklara. Om man vill se en film överhuvudtaget så måste man befinna sig på golvet. Alltså i Lokes läge!

James Marsden var med. (Inte lika snygg som han brukar vara)

Malin Åkerström
Måste ju dock tycka att det är lite coolt att hon är svensk.
Edward Burns var också med men han är ingen höjdare, enligt mig.
Åh så många klänningar hon hade. Kan slå vad om att Sofia blev grön av avund när hon såg denna film ha ha =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att du inte orkar ta en promenad ute när alla i hela grästorp är ute idag..

Tyckte du verkligen den filmen va bra ?

2008-08-10 @ 01:06:50
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: proppan

nja den va la ingen höjdare...inte klänningarna heller haha!

2008-08-10 @ 14:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0