Idag är det bättre...

Mitt lilla hjärtegull är sjuk! Fast idag är han betydligt bättre än igår. Igår låg febern på 39 grader och han var riktigt hängig (fast även jätte mysig) han ville ju bara sitta i knät hela tiden. Idag är han piggare och han leker som förut, ingen feber. Tempen låg på 37.
 Vi får väl så om det blir dagis imorgon.


Kräftskiva blev det igår iallafall. Vi skulle hjälpa till att vara hundvakt ute i Flo och då gjorde vi det till något roligt och anordnade en liten kräftskiva. Det var jag, Anders, Loke, Louise och Kim. Det räckte bra! Loke var ju som sagt dålig så han låg mest i sin vagn. Men vi andra åt så vi nästan storkande. Visst, kräftor är gott men det är ju ett eländes att skala. Nej räkor är nog faktiskt bättre. Får ta med mig det på nästa kräftskiva.=)
Efter maten blev det snack över några glas med vin. Alltid trevligt.
Och Louise, jag tycker att vi åker till Kiel!!!



Mycket mat blev det
Hattarna på!
En hel del skräp blir det efter kräftor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0