LCHF, inget för mig.

Nej det blir inget LCHF för mig. Lägger ner det innan jag ens provat på det. Jag menar, varför ska jag ändra på min kost bara för att en person säger att det är bra? LCHF är nog ändå inte min grej. Tycker att det saknas något om man inte kan få potatis eller ris till middagen. Och frukost utan bröd eller flingor? Nej som sagt, är nog svårt.
En diet som fungerade för mig var viktväktarna men den dieten fungerade inte för föreläsaren. Så vi är alla är olika. Försöker tänka lite som en viktväktare nu även fast jag inte äter efter deras diet. Deras motto är " Att man kan äta allting men inte alltid". Och det äter jag efter nu men jag sparar sötsaker och snacks till helgen (försöker iallafall).
Och vet ni vad? Jag mår toppen!! Även fast jag inte gått ner jätte mycket på vågen så ser jag faktiskt skillnad i spegeln. Träningen ger resultat!! En helt underbar känsla, känns som om att jag skulle klara allting nu.

With love
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0