Nytt mål

Bröllopet var ju ett av mina stora mål. Nu är det dags att gå vidare. Har nu anmält mig till Folkhälsoloppet som går av stapeln den 21 augusti. Man kan springa, gå eller jogga och jag ska försöka springa. Det är bara 1,1 km långt men det är inte så bara för en som aldrig har sprungit. Så nu är det konditionsträning på hög nivå som gäller. Och det känns bra =) ser faktiskt fram emot det.

Idag fick jag massage på Hälsoborgen och det var verkligen så skönt. Massören kunde även healing som hon använde sig av och det var jätte skönt. Tror egentligen inte på sådant men smärtan i ryggen försvann. Så något gjorde hon ju. Kände att jag blev jätte yr och fick snabbare andhämtning under dom gångerna hon använde healing. Skum känsla.
Efter massagen så gick jag in och simmade 30 minuter. Kändes bra och behövande efter all ost som har slunkit ner.

Finns det någon som gillar brie ost förresten? Har några stycken kvar som det bara är att hämta. (Det är inte så gött längre ;)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Magnus

När min vän Johan gifte sig var jag bestman. I mitt tal passade jag på att utmana honom på ett Göteborgsvarv. 21 härliga km. Vi kom på några veckor innan att vi skulle träna och fick väl sisådär 5 mil i benen innan det var dags. Själva loppet gick hur fint som helst. När jag gått i mål var det bara att åka hem då Albin var på väg ut. Jag har inte kunnat springa sen dess....knäna kass. Nu är det lilla skubbet som gäller och målet är ett Göteborgsvarv 2011. Summan av kardemumman: Börja träna i god tid :) Jag vill ha Brie, det är som knark...

2010-05-18 @ 22:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0