Nu tog jag äntligen tag i det.

Jösses! Vad är det med vädret idag? Städar inne och jag är alldeles klibbig av svett. Och SÅ smutsigt har vi det inte hemma. Däremot tog jag faktiskt tag i Lokes lekrum idag. Det behövdes verkligen. Det är ju nämligen så att det ser ut som ett bombnedslag för det mesta där inne så man kommer inte in med en dammsugare men eftersom vi ska åka bort över dagen och kvällen så städade jag och jag kan säga att det rasslade bra i dammsugaren. Så nu är det fint överallt.
En liten dusch, lite fräscha kläder och Anders. Sen bär det iväg till hotell i göteborg där vi ska ha det romantiskt och mysigt tillsammans. Det blir tre-rätters middag och relax och det ska bli så skönt att bara få vara lite ensam med Anders, även om det bara är för en kväll. Vi behöver det.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Till skillnad från dig så ÄLSKAR jag när det är så varmt att man går runt och känner sig ständigt klibbig och måste duscha typ 4 ggr/dag. Det känns lite som medelhavsklimat, som jag mer än gärna betalar för att få uppleva :)

2010-05-23 @ 15:11:24
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0