En liten uppdatering

Vi har varit hos frissan. Ja och Loke hamnade på kort, Anders fastnade inte ;)





Sen har vi givetvis haft lite kul. Loke hittade min krona från möhippan. Han hade den på huvudet och gick runt och sjöng - Ja må han leva!



Jag har grejat lite hemma. Efter att ha varit på "Återvändan" med Marika och Linda så fick jag sådant sug i Loppis tarmen så jag vill bara greja och göra om. Så bordet i köket åkte ut. Vi la bara vår post där på iallafall. Nu har vi fått mycket bättre plats.



Har fått hjälp med vårt jordgubbsland. Kände att vi behövde fixa till det lite så vår "trädgårdsmästare" Roger tog tag i spaden och grävde upp alla plantor och har nu planterat dom i snygga rader. Vi har fortfarande planer för landet men det får vi fortsätta med en annan dag.



With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0