Mys på altanen

Har träffat Marika lite granna nu det senaste och hon gör mig alltid på "fixar"humör.
När vi var på Återvändan i måndags så hittade jag i stort sett det mesta som jag behövde. Två skåp (större modell). en soffa att ha på altanen och en spinnrock. Har velat ha en spinnrock ända sedan jag såg en hemma hos Petter & Mi och de var ett bra tag sedan. Hittade iallafall allt det för 800 kr. Fynd måste jag säga då bägge skåpen blev mina för 300 kr.


Soffan var redan vit, perfekt med andra ord. Nytt tyg behövs bara.


Tavlan i bakgrunden fick jag av Marika. Hon hade tröttnat på den.


Mitt skåp som jag köpte. Behåller den nog i den färgen.


Dessa krukor följde med hem igår också. Dom ingick kan man säga.


Nyinköpt för idag. Var bara tvungen att ha den när jag gick i affären. Och jag tycker att den gör sig bra.

Som sagt, lite nytt tyg och några goa kuddar till soffan och altanen har blivit lite mysigare.


Det går framåt med stolarna förresten. 4 stycken är målade och jag nöjer mig nog med det så länge. Vill ta tag och måla skåpet som ska stå i Lokes rum.


Stolarna får bli svarta. Det gör sig bättre till resten av min inredning.
Även Anders la sig i och hade en kommentar. Han tyckte också bättre om dom helt svarta.

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0