Zumba tjafs!

Ja sista passet som jag och syrran hade med Zumba var ju inte direkt lyckad. Sur och grining var jag och det smittade tydligen av sig på Linda. Ville bara slänga ut stereon med zumba musiken genom dörren men insåg ganska så snart att det inte skulle vara en bra idé. Speciellt inte med tanke på att vi var på gymmet =) Man ska vara rädd om andras grejer.
Men detta passet glömdes snabbt bort och idag gjorde vi ett klockrent pass. Vi har tagit ut låtar och alla stegen sitter där dom ska (nästan) så snart är det dags att visa passet för Mimmi på Hälsoborgen och då får vi kanske hålla i ett Zumba pass. Det är det vi tränar till just nu. Håller tummarna för att Mimmi gillar det vi gör, och givetvis att andra också gillar det. Det är ju inte bara jag och syrran som ska stå där. Vi hoppas ju kunna locka lite folk. Alla vill väl vicka på höfterna ibland, eller?

M.L.R (mage, lår, rumpa) var ett jätte bra pass som jag var på igår. Men oj så jobbigt det var! Har ju ingen styrka i magen och tycker att det är jätte svårt att hålla sig uppe på vissa övningar. Men det är väl därför man går på passet, för att lära sig menar jag. Svettig blev jag iallafall och det är meningen.
Det var första gången som jag var borta på badet sen dom gjort om och jag blev mäkta imponerad. Allt var super fräscht och jätte snyggt. Hoppas nu att det kan hållas på detta vis.
Fick förfrågan om jag kunde hålla i vattengympan tackade givetvis ja tills jag kom hem och insåg att Anders jobbar torsdagkväll varannan vecka, och det var då jag skulle haft passen. Så det är bara till att prata med Mimmi och fråga om hon kan tänka sig en annan dag. Hoppas, hoppas.


With love

Mia




Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg idag på gymmet att dom har börjat med Zumba-pass. Man kanske skulle ta och testa på nån söndag =) Håller tummarna för dig att hon kan byta dag.

2010-01-21 @ 13:05:12
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0