Nyår hemma hos Olof

Vi fixade barnvakt (min kära mamma) och begav oss hem till Olof. Det var en lyckad kväll men till nästa år kommer vi nog stanna hemma och mysa på nyår. Det kändes inte helt rätt att lämna bort barnen på en sådan kväll. Att supa skallen av sig är inte min grej längre, nu gjorde jag ju inte detta för jag körde men alla andra gjorde verkligen detta. Är bara så glad att jag inte vaknade bakis imorse. Kan ju nämna lite lätt att syrran fick mig att tvivla på om jag ska dricka på Sofias 25 års fest. Hon drack för oss båda om man säger så =) Men jag fick mig många goda skratt pågrund av henne.

Min nyårs outfit

Lindas nyårs outfit

Olof var kvällens värd


Olsson ser lite sur ut men det blev bättre ju längre tiden gick =)


Joel ser en aning ensam ut.


Olof var stiligast klädd


Syrran var snygg som alltid


Att få lite extra hjälp i music quizzet hjälpte inte mig så mycket


Vad hände här? Olsson i halsband och Linda i fluga.


Härligt kort på mina älsklingar


Att åka tåg blir man tydligen aldrig för gammal för =)


GOTT NYTT ÅR!!!


Anders och Olof


Sara, Olsson och Linda skålade på tolvslaget


Underbaraste kort någonsin på min syster ha ha ha


Efterfesten höll på länge


Det sista kortet 2009. Grabbarna valde att komma ut ur garderoben tillsammans.


With love
Mia

Kommentarer
Postat av: proppan

På min fest får ni göra precis som ni vill med dricka o allt! =)

Huvudsaken är att alla kommer o har roligt, äter & dansar =)

Vet du om Olof kommer? Har han överhuvudtaget fått min inbjudan?



Kram

2010-01-02 @ 14:35:57
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0