Fredagens träning...

... fick bli Body Balance.
Är ju egentligen inte min grej. Jag gillar hopp, studs och dans men man måste ju börja någonstans.
Så varför inte ge det en chans? Jag vet att Body Balance är en mix av yoga och tai chi och lite andra grejer =) och jag blev faktiskt rätt så svettig. Att sträcka och töja och böja är jobbigare än man tro. Att hålla balansen under en längre tid är verkligen ansträngande. Och allting är svårt och man måste ha muskler eller iallfall veta hur man använder dom. Känns inte i kroppen att jag tränade igår men jag tänker gå på detta passet fler gånger. Man behöver nog ge det flera chanser så att man lär sig ordentligt.


Hade min godis ätar dag igår. Och det passade riktigt bra eftersom Anders jobbar idag så jag har ändå ingen att mysa och moffa med i soffan. Så igår fick det bli några chokladbitar ur paradisasken, ett antal honungrostade jordnötter och en näve chips (inte min näve, snarare anders näve =). Men det stillade mitt sug lite grann. Så idag blev det clementiner tillsammans med Loke. Också gott!
En kopp te kanske? Jo men varför inte.

With love
Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0