09 i bilder

Jag har sammafattat mitt/vårt 09 i bilder. Detta var vad vi gjorde:

Vi myste














Min morfar myser med Thor






Jag lärde mig nya saker


Att äta sushi


Jag lärde känna Marika och barnen


Jag lärde mig virka mormorsrutor


Lärde mig gilla "Shabby chic"



Vi festade












Vi umgicks med goda vänner


























Vi grejade i trädgården









Loke fick en sandlåda


Vi lekte ju i trädgården också


Vi plockade mängder med jordgubbar


Vi tog hand om alla körsbär som vi plockade

Min mage växte












Thor kom till världen











Vi gjorde utflykter













Vi tog en tur till Stockholm för att se på Hårdrock. Vi bodde då på en båt.



Jag såg på Melodifestivalen








Vinnaren


Vi fick besök





Anders farmor och farfar kom på besök


Jenny och Alice tittade in för att busa lite


Ella







Vi åt på andra ställen än i hemmet







Thai mat


Koppargrillen i vänersborg


Midsommar



Vi spenderade tid ute








Vi firade jul










Vi gjorde med all säkerhet mycket mer men detta är iallafall ett litet hopplock.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Jätteroligt inlägg... Hade redan glömt bort en del saker!

2010-01-30 @ 09:24:55
URL: http://ehrniz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0