Vilken natt...

Gick till sängen och somnade runt elva snåret och vaknade inte föräns 03:30 när Thor låg och jollrade bredvid mig. Han fick sin mat och sen var det helt enkelt lönlöst att somna om. Har legat och tänkt och övat, övat på vad då tänker ni, jo på vad jag ska säga på Zumba passet på fredag. JAG VET!!! Hel knäppt men jag är faktiskt sjukt nervös. Var inne på hemsidan förut och såg att det endast är 7 platser kvar av 20. Hoppas nu att det blir uppskattat!!!

Förstår att ni är grymt sugna på att få läsa mina resultat vad gäller vågen och måtten. Själv är jag ganska så besviken. Vet inte vad jag hade väntat mig. Ett mirakel kanske, vem vet.
Däremot kommer jag att lägga upp nya mått eftersom det visade sig att vi mätt fel runt midjan. Mäter man midjan ska man uppenbarligen mäta över naveln vilket vi inte gjorde första gången (vi mätte en bit över) så gissa om jag blev grymt ledsen när vi mätte oss och jag hade gått upp 2 cm runt midjan. Det var lite av en chock.

Ok, här kommer mina gamla och nya siffror.

29/12 - 09                               30/1 - 10

Byst:   110 cm                         111,2 cm
Midja:        cm                         113,5 cm
Stuss:  120 cm                        117,1 cm
Arm:    37 cm                          36 cm
Lår:     64,5 cm                        68 cm

Vikt: 90 kg blankt!!!                  88,2 kg

Känns som om vi har mätt fel på låren tidigare också. Jag menar, kan man gå upp 4 cm över låren på en månad? Visst, jag tränar men detta var ju inte meningen =(

Lite bra är allt dom nya siffrorna. Sakta men säkert ska det gå för att denna gången ska det bestå. =)

Ny månad nya tag. Då kör vi på en stund till. Nästa vägning och mätning blir i februari.

Nu frukost, sen dags för ett pass med ZUMBA!!

With love
Mia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0