Nu förstår jag...

Hela veckan med Loke har varit en pärs. Men så i lördags lossnade det! Efter att vi badade så var han min gamla vanliga "mysLoke" igen på eftermiddagen.
Förstod då att han haft så otroligt tråkigt hemma med mig på förmiddagarna. Vi har ju inte direkt gjort någonting utan bara gått här och skrottat.
Så igår (söndag) tog jag med Loke ut i trädgården och skottade och lekte i snön. Vi åkte även pulka nerför garage infarten. Det gick verkligen jätte bra och kul var det! Det var ju hyffsad temperatur också, bara -2 så vi var ute i nästan en och en halv timme.



Idag (måndag) tog vi på oss kläderna igen och denna gången var hela familjen med. Vi gick och försökte hitta en liten backe men tydligen var den nog lite brant för Loke för han åkte bara ett åk och sen så pulsade han runt i snön istället. Däremot åkte både jag och Anders några fler gånger. Hur kul som helst!!!


Anders ger järnet i backen och får till en härlig vurpa!


Det är Loke som står i målet.



HEJ VAD DET GÅR!!!




With love
Mia


Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Det var riktigt kul. Skulle varit en längre backe bara...

2010-02-08 @ 15:57:41
URL: http://ehrniz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0