Det gick bara bra!!!

Nu efter passet när jag har pustat ut lite och inser att det var ju inte så
farligt att hålla i ett eget pass så är jag helt slut. Är det därför min vecka varit så dålig? Pågrund av detta pass?
Men passet gick toppen, dom som var där tyckte det var kul och jag och syrran var nöjda. Däremot var det nog bara vi som var svettiga. Man måste ju kunna stegen för att kunna ta ut sig ordentligt. Men men, dom kommer att få flera chanser.... Redan nästa fredag!!! Mimmi gillade det och många frågade om det kunde bli fler pass och vips! På fredag helt enkelt! Tror att det kommer att vara mer avslappnat då, man kommer att känna igen folk (om dom kommer tillbaka vill säga) och stegen kommer att sätta sig lite lättare för dom flesta.
Summan av kardemumman var att det var jätte roligt!!!

När jag kom hem firade jag min framgång med att dela en semla med min lille lyckoLoke. Mumsigt!

Nästa fredag alltså, och har du inte kort på Hälsoborgen kostar ett pass 80 kr.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad duktig du e :)

Hade gärna kommit å provat på, men jag jobbar min natt helg nu å gick på kl 17 i dag.



Jag har oxå haft problem med hemtjänstens bilar, då de har vinter tid (å annars oxå)parkerat precis utanför mig/oss. Så det slutade med att jag för två vintrar sedan backade på deras bil för jag hade ingen plats att ta mig ut från vår uppfart. sen dess parkerar dom LITE längre bort...



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram

2010-02-05 @ 22:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0