Söndagsmys

Än så länge så har söndagen börjat mycket bra. Fick sova tills klockan var halv åtta men sen så hörde jag att det var någon som kom intassandes så då låg vi och bara kramades allihopa. Mysfaktor på hög nivå =)


Efter det tog jag och Loke på oss kläderna och hoppade upp på cykeln. Hade bestämt mig för att ta med Loke till skogen så sagt och gjort, vi cyklade till "skubbet" och tog oss en liten promenad.


Loke hittade den största pinnen på fem röda sekunder


Sen tyckte Loke lite synd om den lille pinnen som gick av


Det var väldigt härligt i skogen. Synd bara att mina stövlar klämde så förbaskat =(



Loke var nöjd med våran lilla tripp

Nu är det dags att göra sig iordning. Mormor och morfar firar 70 års kalas idag.


With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0