Robin 7 år

Stefan och Veronicas minstingen har nu alltså fyllt 7 år. Han är inte så liten längre!!
Anders jobbade kväll idag men jag och Loke åkte iallafall iväg för att gå på lite kalas. Och det var tur att vi gjorde det för jag har en jätte nöjd liten kille som ligger uppe och sover just nu.
Man kan nästan tro att det var Loke som fyllde år. Så lycklig var han efter denna dag.

Veronica hade bakat smarrig tårta som vanligt


Loke och Ronja högst uppe i borgen


Robin fick massor av fina presenter och Loke fick vara med och leka


Dessa lurviga sötsaker vilade inne i badrummet




Kommentarer
Postat av: maria

hm..får fundera på detta, :)

får se hur man mår då..

2009-09-07 @ 08:08:35
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: linda

Det ska inte var några grönsaker till det mellanmålet :S

2009-09-07 @ 14:53:50
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: proppan

bara lite problem för mig o ta mig t Nossebro ;(

2009-09-07 @ 19:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0