Min syster

Det var verkligen kul att Linda kom och hälsade på igår. Tiden går så mycket fortare när man har någon att umgås med. Och syrran har jag inte träffat på länge så hon var verkligen efterlängtad. Förstår inte att det går så lång tid mellan det att vi ses. Hon stannade över iallafall så vi var vakna till sent och grejade i våra kalendrar (som jag vill ha en ny, fast den jag har är ny) vi gjorde ett matschema till henne och jag blev också sugen på att ta tag i allting och träna och äta rätt. Men det känns väl si och sådär med den saken. Jag menar, träna kan jag inte göra och äta rätt försöker jag i den mån jag kan. Äter faktiskt inte så mycket, får ju inte plats med någonting! Det tar liksom emot när jag äter.

Syrran verkade iallafall piggare och hon verkar se framåt igen. Det är mycket bra!

Kommentarer
Postat av: linda

tack för ja fick vara hos er =) de va mysigt!!

självklart kommer ja peppa dig som satan sen ;)!!

2009-09-03 @ 22:10:49
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: linda

tack för ja fick vara hos er =) de va mysigt!!

självklart kommer ja peppa dig som satan sen ;)!!

2009-09-03 @ 22:19:21
URL: http://spanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0