Kändisdjungeln

Jag har nu sett dom två avsnitten som visats av "Kändisdjungeln" och jag måste säga att jag tycker inte att det är så dåligt som alla säger. Och vem är det som inte känner igen några utav kändisarna? Det är ju mycket kul med. Tyvärr kommer jag inte kunna se dagens avsnitt. Klarar inte se när man ska äta massa äckligheter.
Nej det hoppar jag över.
Däremot ska jag sitta klistrad framför tv:n (hmm det är ju det enda jag gör nu för tiden) klockan 21:00 ikväll. Då är det "Kommisarien och havet" och är filmen något sådär lik Marie Ljungstedts böcker (som den är baserad på) kommer detta att var en toppen film. Det ser ut som om dom har kastat in hela Sveriges toppelit när det gäller skådisar också. Så den ska jag allt se.

With love
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0