Kändes det så här för några dagar sen?

Varje gång jag reser på mig nu så känns det i magen. Hur kan det komma sig? Hade jag ont innan jag visste hur allvarligt allt var, jo visst det hade jag, men inte på detta sättet. Det är precis som om att jag ligger och känner efter. Och en sak ska jag bekänna. Jag är livrädd att det ska börjas känna konstigt i ryggen eller att jag ska få som mensvärk, det var så det kändes med Loke. Men minsta lilla tecken på det och vi måste åka in. Då kan dom försöka stoppa förlossningen.
Jag går in i v.29 imorgon och kan jag hålla ut till v.34 så är det bra. Då gör dom ingenting om bebisen skulle vilja komma ut. Det är ju BARA 5 veckor.  Men det är ju minimum!! Jag ska ju helst gå ända till v.40!
Men men... det kommer nog inte att hända. Jag kommer att få för tidigt denna gången också. Det är jag helt säker på. Hoppas bara att jag kan få gå in i oktober, vi har födelsdagar så att det räcker i september. =)
Det handlar alltså om dagar. Men jag får ta en dag i sänder. Har ju redan klarat av två, hurra! (tummen upp)

Känns som en liten del har löst sig iallafall.
Anders ska jobba tidigt hela nästa vecka och vi har pratat med dagis
och dom ställer upp och hjälper oss så mycket det går.
Så stor eloge till Gunghästen.

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: maria

Jag håller tummarna att allt går bra för dig och bebben.

Skönt med släkten och familjen som ställer upp .

och även förskolan, det är skönt att de finns



kramar

2009-09-11 @ 07:20:51
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0