Just nu...

mår jag inget vidare.

  • Har ont!! Varje gång jag reser mig upp från liggande ställning får jag jätte ont i underlivet. En tryckande känsla som jag inte kan förklara. Tyvärr är det ju bara jag som kan känna om det är dags att åka in eller inte. Ska iallafall packa färdigt väskan så att jag är beredd.
  • Har haft en dust med min handläggare på F-kassan. Jag får ingen sjukpenning!!! Plus att hon kallade mig inkompetent. Mycket trevlig människa.
  • Min son vill inte veta av mig. Han är arg på mig och han visar det väldigt tydligt. Och det gör mig helt förkrossad!! Jag får inte röra honom, inte vara i närheten av honom. Nu är det bara pappa som gäller. Loke är ledsen mest hela tiden och han äter inte och bara pappa får trösta honom. Han ropar inte ens efter mig längre.
  • Har snart legat här i en månad och jag klarar det inte mycket längre. Att försöka hålla humöret upp när någon hälsar på är svårt. Jag vill bara att allt ska vara över och att vi kan få det som förut.
  • Min syster mår dåligt pågrund av ett dåligt val och jag känner att jag inte kan hjälpa henne. Vet inte hur jag ska kunna trösta henne.
Ljuset i horisonten är alltför långt borta. Allt är bara nattsvart!!


With love

Mia

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy fan, va jobbbigt du har det!! Kram

Först och främst, jävla Fk,.. och dessutom kalla dig för inkompetent, då har man verkligen fel jobb.



Det kommer bli bättre med Loke, lovar, är jobbigt just nu, men det kommer bli bättre, så fort du kan leka med han igen osv, när bebben kommer ut! Det närmar sig nu ....:)



Många kramar till dig



2009-10-02 @ 09:10:37
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Ehrniz

Jag tror inte Loke är arg på dig! Det är väl snarare så att han också tycker att hela situationen är jobbig och konstig när inte mamma kan leka med honom. De senaste veckorna har det ju bara vara pappa som har kunnat leka med honom och tröstat honom. Jag lovar att det kommer att vända!!!

2009-10-02 @ 10:00:00
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Du är inte inkompetent, det är det uppenbarligen handläggaren som är. Är man professionell så kallar man inte sin klient inkompetent! Irriterad jag blir.



Alla bryr sig även om du inte har humöret uppe. Och Loke älskar dig. Det är bara situationen han inte tycker om. Stå ut, det är snart över!



Sänder kraft och kramar (känner du det?) =)

2009-10-02 @ 11:03:47
URL: http://nursealwaysthereforyou.blogspot.com
Postat av: proppan

Se det såhär...det kan bara bli bättre! Du har man o son som älskar dig och idag skiner solen!

Det kan bara bli bättre!

2009-10-02 @ 12:21:03
URL: http://livetilillabyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0