Falskt larm... igen!

Tittade in till förlossningen igår igen. Har haft en jätte konstig smärta (fortfarande i underlivet) men nu har det spridit sig upp mot magen och jag har inte kunna lyfta benen. Ringde förlossningen för att fråga om jag kunde ta något som stillade smärtan och då ville dom att jag skulle komma in på ännu en kontroll.
Ligger där med alla kablar och knappar på magen för att se om jag har några sammandragningar och tror att shit!! jag kommer att bli inlagd för jag hade konstant ont i magen under den halvtimmen som jag låg där. Men det visade sig att under den tiden hade jag ... EN sammandragning!! Så vad kommer all den andra smärtan ifrån då? Ja ja, efter att blivit erbjuden att spendera natten på förlossningen valde vi ändå att åka hem (det tar ju inte så lång tid för oss att åka in) och det var rätt val. Idag mår jag allt bättre och har inte lika ont ... än så länge.
Fick trevligt och uppfriskande besök av lilla Misan igår också. Mycket kul!! Kom dock på att vi var oartiga och inte bjöd på något, det får bli nästa gång ;)

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Maria

Hm,! Vi håller tummarna att du får gå tiden ut iallfall, och att INTE ha så ont som du har nu!

kram

2009-10-09 @ 16:55:02
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0