Aha!!

Det är därför jag har så ont!! Fick samtal från förlossningen förut och dom kunde konstatera att min urinodling var positiv. Jag har med andra ord urinvägsinfektion. Och den smärtan kan visa sig genom att man får ont i ryggen, magen och att man får sammandragningar (ja, smärtan visar sig så på gravida) OCh hallå???!!! Allt det där har jag ju!! Så nu blir det lite antibiotika (hoppas att det tar bort min förkylning också) Två flugor i en smäll liksom =)

Fick tacka nej till att Olsson och Sara skulle komma på tacokväll här idag. =(
Är så förkyld så det hade inte varit rätt mot dom. Vill inte smitta ner någon.

Har helt snöat in på Grey´s anatomy. Vilken serie!! Att jag aldrig har sett det förut, verkligen jätte bra!



With love

Mia

Kommentarer
Postat av: Maria

Va skönt att få reda på vad det onda beror på egentligen :) Har du fått börja röra på dig lite än!?

2009-10-16 @ 15:11:27
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad skönt att du får röra på dig igen.. efter allt vilande!



jadu, här har vi bärt saker, nu bor vi hemma hos morsan och farsan, lägenheten ska vi börja att packa så fort vi får ork till det igen.. typ imorgon !

Vi har ju på oss till 1 dec, sen så får vi huset!

2009-10-17 @ 11:16:05
URL: http://zigmagirl.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad skönt att du får röra på dig igen.. efter allt vilande!



jadu, här har vi bärt saker, nu bor vi hemma hos morsan och farsan, lägenheten ska vi börja att packa så fort vi får ork till det igen.. typ imorgon !

Vi har ju på oss till 1 dec, sen så får vi huset!

2009-10-17 @ 11:16:10
URL: http://zigmagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0