Systerdag

Jag och syrran åkte iväg till Ikea för att handla lite (vad gör man annars på Ikea =S vet inte varför jag skrev så) men men. Vi kom iväg iallafall och vi hade det himla trevligt. Vi blev inte ovänner en enda gång och det är ovanligt kan jag säga. Det sura med hela resan var att jag missade att köpa rätt antal av dom hyllorna vi skulle ha. Men som Anders sa, då har jag anledning att åka dit snart igen. =) Han blev nog lite chockad över att det inte blev så dyrt. Hade inte mina spenderar byxor på mig ;)


Min härliga lillasyster

Var ju tvungen att ha med mig något hem till min stora kille och hittad något vid utgången som jag tyckte var lite roligt. Och Loke tyckte också (som tur var) att det var roligt.


Min söta lilla drake

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Ehrniz

Haha... Loke är BÄST!!!

Och ja, jag tyckte det var en rimlig summa, även om jag fruktar att söndagens utflykt inte kommer att bli lika "billig"...

2009-11-21 @ 11:36:02
URL: http://ehrniz.blogspot.com/
Postat av: proppis

undrar om d va du som undra va den turkosa vesen kostade?

2009-11-21 @ 18:48:12
Postat av: proppis

vill du ha vasen e den din =)

2009-11-22 @ 09:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0