"Så olika"

Jag är inte förtjust i svenska filmer.

Tycker att dom alltid ska vara så djupa och det är alltid någonting i dom som är lite knepigt.

Utav trailern att döma kunde jag ändå tycka att denna filmen verkade vara värd att se, så jag och Hanna bestämde att vi skulle gå på bio. Vilket jag tyckte var väldigt roligt. Härligt med lite egen tid.

Men denna filmen var väl ingen höjdare, den hade ingenting egentligen. Det enda jag kände under filmen var att bröstmjölken rann till under en sorlig scen så lite rörd blev jag nog ;)

Och att dom låter den största och manligaste skådisen vi har i sveriges skådespelarelit spela gay är ganska så otroligt, men ändå ganska så roligt.

En annan sak i filmer är att efter bara en kyss så kan man säga att man älskar någon. What?

Tack för trevligt sällskap. Gör gärna om det igen.

 

With love

Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0