Lördagkväll

Anders jobbar ikväll så jag är ensam med mina små pojkar.
Så jag och Loke har haft riktigt lördagsmys. (Thor bara sover)
Vi satte på den nya "Tingeling"-filmen och så poppade vi popcorn.
Mera mys kan man nog inte ha. =)

Gott med popcorn

Känner mig ganska så nöjd med mig själv. Känner att jag kan slappna av för jag har hunnit med att dammsuga och plocka undan lite trots att man har två blöjbarn och matningar att hålla koll på. Men jag har ändå en hel del kvar att göra här hemma innan jag är nöjd. Men jag känner inga måsten, det är sådant som jag får greja med i mån av tid.

Här är en liten lista:

Föra in alla våra filmer i "datasystemet"

Tömma bokhyllorna

Lägga ut några av mina mammakläder till försäljning på Tradera

Lägga ut lite av babykläderna på Tradera. Har en hel påse med flickkläder strl 50-56. Begagnat då förstås.

Sätta in massor av foton i albumen.

Gå in på Ikeas hemsida och titta lite priser på alla nya hyllor som jag vill köpa.

Tömma det ena vitrinskåpet och försöka sälja det.

Som sagt, i mån av tid....

With love
Mia

Kommentarer
Postat av: Linda

hej! du vet om att du har en syster som kommer få barn någon gång i tiden! så jag vill ha barn kläderna du vet!! :(

2009-11-14 @ 20:22:31
URL: http://spanis.blogg.se/
Postat av: linda

vet att du inte vet vad jg har för saker ;P! hihi men de får vi se när du kommer hit =)

2009-11-14 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0