Besök

Då var det så dags. Fin besök från Vbg bestående av farmor och farfar. Har inte så bra kontakt med dom så det är alltid lite besvärande när dom kommer, vilket är väldigt sällan, ungefär en gång per år. Men efter varje gång som jag har träffat dom så tycker jag att det är väldigt roligt och dom är himla goa och snälla så jag förstår inte varför jag drar mig för det så mycket. (Jag vet att det finns förklaringar men det är inget jag vill ta upp här).
Dom ville iallafall komma och träffa Loke och Thor. Och jag kan ju inte klandra dom. Det är ju världens finaste ungar ;) Farmor och farfar har nu 11 barnbarns barn. Det är en del det. Spaanheden växer sig allt större om man säger så.

Farmor & Farfar


Pappa vill aldrig vara med på kort men detta är ju bättre än inget ;)


Thor och tant Linda

________________________________

 

Lördagskvällen fortsatte med mys bara för oss fyra familjemedlemmar

och sedan när barnen somnat så blev det god middag också.

 

 

 

With love

Mia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0