Semifinal 1

En riktigt lyckad kväll var det igår.
Hanna och Kim bjöd hem mig för att heja fram Marlena. Sushin var framdukad och jag åt med spänning. När jag stoppade in en laxrulle i munnen blev jag mäkta förvånad. Det var jätte gott! Men det smakade skinka? Hur är det möjligt? Hur som helst, sushi vill jag äta igen.
Tillbaka till Marlena. Jösses så bra hon var! Allt satt som det skulle och jag kände hur jag fick gåshud när hon sjöng. Vilken röst! Tror fortfarande att hon har jätte stor chans att ta hem hela klabbet.
Tyckte väl inte att det var några andra låtar som satte sig direkt. Kan inte nynna på någon idag.
Men jag gillade Islands bidrag, vilken otroligt vacker tjej.
Under kvällens gång fick jag känna på bebisen. Han sparkade som en liten vilde. Längtar själv tills magen kommer att bli så där härligt spänd och man kan få känna lite liv och rörelse.

Sushi

Goda vännerna Hanna och Kim

Marlena - en superstjärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0